Thursday, July 8, 2010

KenAngan TEriNdaH



Hari pertama menjejakkan kaki di tempat praktikal, aku agak terpinga-pinga dan masih tidak biasa dengan keadaan di pejabat, aku sangat beruntung kerana semua staf di pejabat memang ramah,ermm….terdetik dalam hati “nasib baik la dorang sume mudah mesra”..huh..lega ….heheh…dan keesokkannya aku lalui hari-hariku seperti biasa. Aku diberikan penerangan oleh engineer yang kendalikan aku, dan lepas tu bermula lah tugasan aku dan seterusnya. Saat-saat bersama mereka, sangat manis dan tidak mungkin aku lupakan, walaupun kadang-kadang aku rasa menyesal masuk sini…ermm…ni lah perangai aku..heheh…cepat bosan…dan pada satu hari, kami hang out ramai2…hihihi…..yang paling best semua budak intern ade…7 orang termasuk aku, kitorang berjumpa di sunway pyramid, antara aktiviti yang kitorang wat, main boling, archery, dan g jalan2 kat I city….heheh…best sangat.....doranglah kawan2 praktikal aku yang paling sempoi….ktorang enjoy masa bersama….xdpt aku gambarkan kegembiraan yang aku rasakan…dan hari ini,tiba lah masanya, hari terakhir aku kat G&P ni…ermm rasa sedih n syahdu tu adalah jugak..heheh..tapi nak buat macamane, setiap yang bertemu pasti akan berpisah…itulah lumrah kehidupan…tapi apepon aku akan kenang segala yang aku lalui di sini bersama kawan2 dan staf G&P…hehehe……tanx for everything BOS,SUPERVISOR, and kengkawan…hik hik….walaupon berlainan bangsa dan agama tapi kita tetap berteduh di bawah langit yang sama….ouh yeah….1 Malaysia..

No comments: